fredag 13. november 2009

Dagens shopping!! ;)









Idag var vi i byen og shoppa litt. Jeg og ungene,sammen med søte Renate og datteren hennes,som er supersøt! Masse flotte krøller på den jenta der! *smelt!*

Emma fikk seg en fin lilla kjole som hun ville ha på julaften,jeg fikk meg litt andre kjekke ting som du kan se :)

4 kommentarer:

  1. Smykkeskrinet var supersøtt:)
    Renate

    SvarSlett
  2. Ja ikje sant :) Veldig fornøyd :)

    SvarSlett
  3. Åååh, hvilken butikk har du vært å shoppet interiør tingene? Det var råååfint alt sammen! :D

    SvarSlett
  4. Litt på nettet,fikk di i posten i går,og litt i en butikk der med geoparken,husker ikke hva den heter, og på nille :) Synes faktisk nille har en del småsøte ting :)
    Det engleskiltet er vel fra lunehjem,god jul hjertene og smykkeskrinet er fra Lobelia :)

    Jeg holder på og skifter stil i stua hehehe ;)

    SvarSlett