Idag var vi i byen og shoppa litt. Jeg og ungene,sammen med søte Renate og datteren hennes,som er supersøt! Masse flotte krøller på den jenta der! *smelt!*
Emma fikk seg en fin lilla kjole som hun ville ha på julaften,jeg fikk meg litt andre kjekke ting som du kan se :)
Litt på nettet,fikk di i posten i går,og litt i en butikk der med geoparken,husker ikke hva den heter, og på nille :) Synes faktisk nille har en del småsøte ting :) Det engleskiltet er vel fra lunehjem,god jul hjertene og smykkeskrinet er fra Lobelia :)
Smykkeskrinet var supersøtt:)
SvarSlettRenate
Ja ikje sant :) Veldig fornøyd :)
SvarSlettÅååh, hvilken butikk har du vært å shoppet interiør tingene? Det var råååfint alt sammen! :D
SvarSlettLitt på nettet,fikk di i posten i går,og litt i en butikk der med geoparken,husker ikke hva den heter, og på nille :) Synes faktisk nille har en del småsøte ting :)
SvarSlettDet engleskiltet er vel fra lunehjem,god jul hjertene og smykkeskrinet er fra Lobelia :)
Jeg holder på og skifter stil i stua hehehe ;)