torsdag 5. november 2009

Har du ett tips til hva jeg kan ha inni denne?

Tenker kanskje en liten hvit blomst? Eller ett hvitt,beige lys gjerne? Kom gjerne med tips :) Skal ikke stå på den sorte duken der altså hehe

4 kommentarer:

  1. Du kan legge ei falsk rose inni den som pynt... Eller bruke den som lysestake :)

    SvarSlett
  2. Ja når jeg sto opp i dag,så fikk jeg en ide om jeg gjerne skulle få tak i sånn grønn greie(som de bruker i oppsatser om du skjønner) og stappe litt blomster nedi den og ha inni :) Vi får se hehe.

    SvarSlett
  3. Nei eg vil jo ikje malan kvide :P Bestilte jo denne fargen for å ha ann sånn ;) Men takk for tips hegemor ;)

    SvarSlett