Du kan legge ei falsk rose inni den som pynt... Eller bruke den som lysestake :)
Ja når jeg sto opp i dag,så fikk jeg en ide om jeg gjerne skulle få tak i sånn grønn greie(som de bruker i oppsatser om du skjønner) og stappe litt blomster nedi den og ha inni :) Vi får se hehe.
mal an kvide! =)
Nei eg vil jo ikje malan kvide :P Bestilte jo denne fargen for å ha ann sånn ;) Men takk for tips hegemor ;)
Du kan legge ei falsk rose inni den som pynt... Eller bruke den som lysestake :)
SvarSlettJa når jeg sto opp i dag,så fikk jeg en ide om jeg gjerne skulle få tak i sånn grønn greie(som de bruker i oppsatser om du skjønner) og stappe litt blomster nedi den og ha inni :) Vi får se hehe.
SvarSlettmal an kvide! =)
SvarSlettNei eg vil jo ikje malan kvide :P Bestilte jo denne fargen for å ha ann sånn ;) Men takk for tips hegemor ;)
SvarSlett