Er ganske søtt og se på når Emma har besøk av nabogutten og lillesøsteren hans. Adrian kryper etter dem mens han hyler,og er kjempeivrig,skal ha med seg alt! Sur ble han når de satt med slikkepinne i munnen,skulle ikke han få tenkte han da tror jeg hehe. Han fikk smake slikkepinne av Emma i går,og han har tydeligvis ikke glemt den gode smaken ;)
Jeg føler meg nesten som forelska når jeg ser på barna mine. De må være verdens herligste,og jeg er verdens heldigeste mamma til dem :) De gir meg så mye glede og jeg elsker de!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar