Ble ikke så bra hehe
Første buksa jeg noen gang har strikket. Kan ikke si den ble så fin :P Men til mitt forsvar kan jeg si at :
1: jeg har strikket kun skjerf og en lue før
2: brukte ikke noe oppskrift,tok det på gefylen ;)
3: den var faktisk fin på :)
Ser god ut da.
SvarSlettDen var jo kjempesøt :-D Også ser den hjemmelaga ut, jeg ELSKER ting man ser det ligger litt sjel og kjærleik i ;o)
SvarSlett:)
SvarSlettTakk :)
Adrian skal få bruke den i dag,virker som den er veldig god og varm!
Så flink! Ser ut som en slank kar skal oppi den da :D
SvarSlettHehe,ja Adrian sin slanke kropp ;)
SvarSlettDen er akkurat passe for han,jeg har jo ikke strikka etter noe oppskrift,så det var godt den passa ;)