onsdag 18. november 2009

Ble ikke så bra hehe

Første buksa jeg noen gang har strikket. Kan ikke si den ble så fin :P Men til mitt forsvar kan jeg si at :
1: jeg har strikket kun skjerf og en lue før
2: brukte ikke noe oppskrift,tok det på gefylen ;)
3: den var faktisk fin på :)


5 kommentarer:

  1. Den var jo kjempesøt :-D Også ser den hjemmelaga ut, jeg ELSKER ting man ser det ligger litt sjel og kjærleik i ;o)

    SvarSlett
  2. :)
    Takk :)
    Adrian skal få bruke den i dag,virker som den er veldig god og varm!

    SvarSlett
  3. Så flink! Ser ut som en slank kar skal oppi den da :D

    SvarSlett
  4. Hehe,ja Adrian sin slanke kropp ;)
    Den er akkurat passe for han,jeg har jo ikke strikka etter noe oppskrift,så det var godt den passa ;)

    SvarSlett