Begynne med julerengjøringen denne uka mon tro?Første plassen jeg skal begynne er på soverommet mitt,makan til mer rotete rom skal man lete lenge etter! Masse klær som flyter fordi jeg alltid tenker: tar det i morgen.
Ja kommer ingenting godt utav å ha det som plan,ta det i morgen. Blir vel tatt ett halvt år etterpå haha :P
Men jeg har alltid noe å gjøre,så jeg glemmer det liksom litt! Men nå skal jeg få det gjort,denne uka. Tror jeg hehe. Adrian er jo syk,da er det ikke bare bare å rydde og vaske skal jeg si deg :)
Nå skal vi legge oss på den madrassen vi har i stua og lese bøker :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar