lørdag 28. november 2009

Ønsker alle en flott helg :)

Jeg og Adrian (som har vært våkne i snart 4 timer hehe) ønsker dere alle en god helg :)
Idag skal jeg ta sol,skal på julebord neste helg,og kan ikke være så bleik hehe.
Ellers utenom det har jeg ingen andre planer,jo strikke ferdig julejakken til Adrian :)
Hva skal du i helgen da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar