Jeg og Adrian (som har vært våkne i snart 4 timer hehe) ønsker dere alle en god helg :)Idag skal jeg ta sol,skal på julebord neste helg,og kan ikke være så bleik hehe.
Ellers utenom det har jeg ingen andre planer,jo strikke ferdig julejakken til Adrian :)
Hva skal du i helgen da?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar