Har jeg forresten vist den fine kommoden jeg har mala til Adrian?
Den var ganske stygg før jeg mala den,var i furu,men Emma hadde tysja på hele kommoden når hun var mindre. Er faktisk ganske så fornøyd med resultatet :) Den står inne på mitt soverom,derfor den " voksne" pynten oppå
Oi, så fin! Jeg har en maken, hadde tenkt å kaste den jeg, eller putte den i kjelleren, kanskje jeg skal male den i stedet da...
SvarSlettTakk :)
SvarSlettJa heller mal den enn å kaste,den kan jo bli kjempefin med litt maling! :D