lørdag 27. mars 2010

Lørdag

Nå skal vi snart i bjerkstedparken. Jeg Emma og Adrian,vi gleder oss. :)
Påskeharen kommer,kakao skal vi drikke og leke med andre unger. Og været er NYDELIG!
Nå tar Adrian seg en hvil,mens Emma leker med barbie i senga mi :)

Hva planer har du på denne fine lørdagen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar