Nå skal vi snart i bjerkstedparken. Jeg Emma og Adrian,vi gleder oss. :)Påskeharen kommer,kakao skal vi drikke og leke med andre unger. Og været er NYDELIG!
Nå tar Adrian seg en hvil,mens Emma leker med barbie i senga mi :)
Hva planer har du på denne fine lørdagen?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar