tirsdag 2. mars 2010

Gulerot tyven

Plutselig så satt Adrian på gulvet i morges med en gulerot i hånda....skjønte ingenting jeg,for alle gulerøttene ligger jo i kjøleskapet,og døra til kjøkkenet var lukket! Men så fant jeg utav det. Lille frekkasen hadde lukket opp luka på buret til kaninen,og stjålet guleroten hans :P
Stakkars Dolly ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar