Plutselig så satt Adrian på gulvet i morges med en gulerot i hånda....skjønte ingenting jeg,for alle gulerøttene ligger jo i kjøleskapet,og døra til kjøkkenet var lukket! Men så fant jeg utav det. Lille frekkasen hadde lukket opp luka på buret til kaninen,og stjålet guleroten hans :PStakkars Dolly ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar