onsdag 10. mars 2010

Legetime,lip plumper og påskeblomster...



Da var legetimen overstått.
Jeg ble henvist til sykehuset,så da må jeg jo bare vente på for å komme inn dit. Lite legen kunne gjøre. Men siden klumpene er "glatte" og jevne,så er det liten sannsynlighet for at det er noe alvorlig,så jeg tipper på fettklump...Ø,det høres jo egentlig ganske ekkelt ut ;)

Etter legetimen så dro jeg og Adrian til byen,fikk en STOR trangt til å shoppe litt!
Så idag ble det ett par øredobber,city lips lip plumper (den er god!!) ansiktsmasker,ett par pils som skal nytes til kampen i kveld og påskeblomster :)

Så nå er jeg fornøyd.
Jeg og Adrian skal ha komler til middag i dag! Så det driver jeg med nå,lager middag :)

2 kommentarer:

  1. Håper ikke det er noe farlig altså!
    Deilig å shoppe,aaah!!!!!
    Hva i alle dager er komler?

    SvarSlett
  2. Håper heller ikke det :)

    Komler er komper :)

    http://dinmat.aftenposten.no/var/ezwebin_site/storage/images/finn-oppskrifter/oppskrifter/middag/kj%C3%B8tt/svin/komle/27368-4-nor-NO/Komle_large.jpg

    Hehe,meget godt!!

    SvarSlett