Da stempler jeg ut!Er så trøtt at jeg nesten ikke orker å skrive.
Nå har jeg lagt barna,for en og en halv time siden da hehe,lagt frem klær vi skal ha på oss i morgen,sortert sokker (!! jeg fikk det plutselig bare for meg) og tatt meg en god og varm dusj,var litt frysen!
Så nå skal jeg legge meg under dyna,og zzzooove! Blir ingen paradise hotel eller gossip girl for meg,får se det i morgen :)
Husker ikke sist jeg la meg kl halv ti på kvelden ;)
Håper allle får en fin natt og sover søtt :) NATTI!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar