Er veldig irriterende å tråkke i bikkja di sin dritt! Nå som snøen har smelta,så flyter det med drit overalt! Det er ikke så vanskelig å bøye seg ned,og plukke opp,ta ansvar!
Jeg er SÅ enig! Dette er grunnen til at jeg ikke liker våren spesielt godt (pluss at det blir ekstremt vått over alt i tillegg. Flytende hundebæsj på de værste stedene liksom. Najs :S)
Jeg er SÅ enig! Dette er grunnen til at jeg ikke liker våren spesielt godt (pluss at det blir ekstremt vått over alt i tillegg. Flytende hundebæsj på de værste stedene liksom. Najs :S)
SvarSlettKunne ikke vært mer enig.. Nå om snøen smelter er det helt grusomt..
SvarSlettBlir nesten flau når jeg går tur med hunden min, og håper ingen tror det er meg..
Men.. what to do?
Er jo sånn hvert år, tydelig at noen ikke har skjønt det!