mandag 22. mars 2010

Adrian i barnehagen :)

Satt der når jeg kom,spiste skive :) Hmm,glemte jo å ta hjem dressen hans for en vask kom jeg på nå! Får gjøre det i morgen :) Gravskitten jo hehe

3 kommentarer:

  1. Hehe, søting =)

    SvarSlett
  2. Så fint bilde!
    Godt å se at andre knipser bilder i barnehagen også,jeg tar alltid bilder.De må jo tro at jeg er helt ko-ko!!!

    SvarSlett
  3. Hehehe,har ikke hatt kamera på en stund jeg ser du,så nå har jeg fått lånet meg ett,og da må det knipses! ;)

    SvarSlett