Hehe, søting =)
Så fint bilde!Godt å se at andre knipser bilder i barnehagen også,jeg tar alltid bilder.De må jo tro at jeg er helt ko-ko!!!
Hehehe,har ikke hatt kamera på en stund jeg ser du,så nå har jeg fått lånet meg ett,og da må det knipses! ;)
Hehe, søting =)
SvarSlettSå fint bilde!
SvarSlettGodt å se at andre knipser bilder i barnehagen også,jeg tar alltid bilder.De må jo tro at jeg er helt ko-ko!!!
Hehehe,har ikke hatt kamera på en stund jeg ser du,så nå har jeg fått lånet meg ett,og da må det knipses! ;)
SvarSlett