onsdag 24. mars 2010

Er ikke mangen cder jeg vil kjøpe,men

Denne har jeg veldig lyst å kjøpe meg! Har hørt mangen av sangene på youtube,og jeg liker det! Spesielt sleeping with a broken heart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar