torsdag 18. mars 2010

Gleder meg til lørdag!

for da skal Emma opptre i bjerksted konserthus!! :D

Hun har gått på jazzdans ett år nå,så på lørdag skal de vise frem litt dans. Jeg gleder meg sånn! Stolt av jenta mi <3

2 kommentarer:

  1. Oi så spennende!
    Varmer et mammahjerte å være med å se på slikt=) Blir sikkert kjempe koselig!

    SvarSlett