torsdag 11. mars 2010

Fransk manikyr....

Fiksa neglene mine i dag :) (ps: bilde er fra google,jeg har enda ikke kamera,kun mobilkameraet,men jeg er lat i dag så jeg gidder ikke å finne ledningen hehe)

Fiksa dem selv...har ikke så lange negler,men det ser bra ut alikevel :)
Så nå er jeg klar for helg.
Skal i 30 års dag til Charlotte i morgen! Det gleder jeg meg til :)

Hva planer har du til helgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar