Fiksa neglene mine i dag :) (ps: bilde er fra google,jeg har enda ikke kamera,kun mobilkameraet,men jeg er lat i dag så jeg gidder ikke å finne ledningen hehe)Fiksa dem selv...har ikke så lange negler,men det ser bra ut alikevel :)
Så nå er jeg klar for helg.
Skal i 30 års dag til Charlotte i morgen! Det gleder jeg meg til :)
Hva planer har du til helgen?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar