onsdag 17. mars 2010

Movie star ;)

Eller ikke hehe.

Hadde det utrolig gøy på innspillingen av filmen i dag!
Er ikke mye jeg får være med,men gleder meg til den kommer på kino!

Alt var bare kjempespennende og gøy! Selv om det var mye venting og sånn.
Men nå er jeg en erfaring rikere,og godt er det :)

3 kommentarer:

  1. Høres jo artig ut!
    Du må skrive når den er kommet ut hvor du er, så man kan se om man ser deg;-) Vet du når den kommer forresten? *håpløs-film-elsker*

    SvarSlett
  2. Synes jeg hørte september. :)

    Så da skal jeg legge det ut på bloggen eksakt dato :)

    SvarSlett
  3. Hvilken film er det da? Så spennende!

    SvarSlett