tirsdag 23. mars 2010

JIPPI!!!

Visste jeg kom til å få penger igjen på skatten,men jeg får MYE mer enn jeg hadde trodd! Så da blir det en ekstra lang ferietur til varmen for meg og barna i sommer! >:D Jeg betaler alltid ekstra i skatt,for jeg synes det er en ypperlig sparemulighet! Er ikke så flink til å sette penger inn på spare konto jeg hehe,så derfor er det greit å kunne betale ekstra skatt :)

Oh happy day!

Bilde er forresten tatt i 2007 hehe,da jeg skulle bevise til alle at jeg fikk plass oppi kofferten min ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar