onsdag 10. mars 2010

JA! Vi vant!! :D

Kan kan eg sei,me e jo bare best!!

Årh,drittdeilig å ha en seier på 4-0 mot AC Milan!

Nå er jeg happy :D

Jeg er fotballfreak som ei venninne sa hehe. Men det er jo gøy!

Liker du fotball? Isåfall,hvilket lag holder du med?

2 kommentarer: