Lene Miella & CO
onsdag 10. mars 2010
JA! Vi vant!! :D
Kan kan eg sei,me e jo bare best!!
Årh,drittdeilig å ha en seier på 4-0 mot AC Milan!
Nå er jeg happy :D
Jeg er fotballfreak som ei venninne sa hehe. Men det er jo gøy!
Liker du fotball? Isåfall,hvilket lag holder du med?
2 kommentarer:
Miss StampAlot
torsdag, mars 11, 2010
MUFC Så klart !!!!! gratulerer med seieren =) HURRA, HURRA, HURRA
Svar
Slett
Svar
Svar
Lene Miella :)
torsdag, mars 11, 2010
JA hurra!!! :D :D
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
MUFC Så klart !!!!! gratulerer med seieren =) HURRA, HURRA, HURRA
SvarSlettJA hurra!!! :D :D
SvarSlett