Nettopp kommet hjem fra lunch med Renate. Vi spiste på harbour,nå er jeg stapp mett! Og om to timer så skal vi jo ha middag hehe. Jaja,ungene får få middag i dag,jeg klarer ikke mer mat på endel timer. Hadde en deilig clubsandwich.Nå skal jeg bare kose litt med kaninen før jeg drar å henter ungene.
Snøen begynner sakte men sikkert å forsvinne! JEG LIKER DET!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar