torsdag 11. mars 2010

Lurt av Karlsen

Liker den serien jeg! Ler godt hver gang hehehe. Så glad at jeg ikke blir ett offer,tror jeg hadde daua om noen lurte meg på tv! Blitt veldig sur iallefall ;)

Ser du på lurt av Karlsen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar