Lille rampen Adrian,når han er hjemme fra barnehagen så står håret mitt rett opp nesten om kvelden. Han er så aktiv! Jeg driver å småpakker litt siden vi er på flyttefot,flytter om to uker. Og han,han drar ut alt jeg har pakka,og alt annet i stua. og jeg mener ALT. I kveld var jeg så sliten at jeg gråt. Det er veldig hardt å være alene med små kjenner jeg til tider.Som regel går det greit,men når det er mye å gjøre,så blir jeg helt kake...
Og å være alene når man skal flytte,UFF!! Det er helt forjævlig! Er så mye å pakke,på så liten tid,og jeg kjenner det hadde vært deilig å ha en mann i hus som kunne gjort det meste ;)
Men pyttsann,jeg greier meg! Etter jeg hadde grått i kveld,så var alt helt okay igjen :)
Elsker ungene mine! De er best <3 Og da må jeg stå på for at hverdagen vår skal være enklest mulig :)
Du har ikke noen venner og familie som kan komme og hjelpe med pakking og flytting da?
SvarSlett(Og ja, flytting er fryktelig slitsomt.)
hei søster... skulle ønske at vi ikke hadde så stor avstand, så hadde jeg kunt hjelpt deg.....vet det er kjipt og skal rekke og få gjort alt aleine samtidig som har en aktiv liten krabat..... syns du er flink og står på som bare det... tøff jente er du.....står på uansett hva...klem
SvarSlettSyns du er ei supertøff og flink jente!!
SvarSlettBare stå på du,og det er lov til å gråte.
Gruer meg litt til å være alene med Jessica i en uke da gubben min skal på no jobbgreier i Sverige,men det går vel det og...
Klem