søndag 21. mars 2010

PERFEKT SØNDAG!!!!




Vant 2-1 over liverpool!!!!!!!!!!! YES!!!!!!!!!! Ingenting er bedre enn det !;) ;)

SÅ til alle liverpool fans: KISS MY ASS!! ;)

2 kommentarer:

  1. Nå liker ikke jeg Liverpool heller da, men BLÆH!!!=(

    Fint du har hatt en super dag da;-)

    SvarSlett
  2. Haha,liverpool suger ass ;)

    Har hatt en meget bra dag faktisk :) Enn du?

    SvarSlett