mandag 15. mars 2010

Nytt klesplagg i skapet...

A lovely new dress :)
Elsker den!
Har ikke fått brukt den enda,men håper ikke det blir lenge til!

Skal forresten være statist i Nokasfilmen på onsdag! Det blir spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar