For å få sjekket ut klumpene i hodet. Som jeg skrev tidligere på bloggen så hadde jeg en ganske stor en,har hatt den i over ett år iallefall,så har jeg fått to nye.Gruer meg litt,men er mest spent på hva det er for noe!
Så det skal bli godt å få det overstått!
Håper bare at hodepinen jeg sliter ofte med og "hukommelsestapet" ikke har noe med de å gjøre,for da tror jeg at jeg blir litt skremt...
Men alt kommer nok til å gå så fint :)
Egentlig så er det vel best å håpe på at de har noe med hodepinen å gjøre - og at de kan fjernes, sånn at hodepinen forsvinner.
SvarSlett