onsdag 24. mars 2010

Mandag 12 april skal jeg på sykehuset..

For å få sjekket ut klumpene i hodet. Som jeg skrev tidligere på bloggen så hadde jeg en ganske stor en,har hatt den i over ett år iallefall,så har jeg fått to nye.
Gruer meg litt,men er mest spent på hva det er for noe!
Så det skal bli godt å få det overstått!

Håper bare at hodepinen jeg sliter ofte med og "hukommelsestapet" ikke har noe med de å gjøre,for da tror jeg at jeg blir litt skremt...

Men alt kommer nok til å gå så fint :)

1 kommentar:

  1. Egentlig så er det vel best å håpe på at de har noe med hodepinen å gjøre - og at de kan fjernes, sånn at hodepinen forsvinner.

    SvarSlett