tirsdag 16. mars 2010

På søndag

er det united mot liverpool! Som jeg gleder meg!
Blir storkamp dette. Og jeg,som vanlig,satser på at united vinner,det må di bare!

Nå skal jeg levere Adrian i barnehagen,så på aerobic + styrke&core...

GOD MORGEN forresten :)

4 kommentarer:

  1. Huff og huff, feil farge på draktene;-P
    God morgen til deg og!=D

    SvarSlett
  2. Feil nei! ;)
    Den absolutt rette fargen :D

    SvarSlett
  3. Blått er det rette ;-D hehe...
    Slikt man aldri bli enige om=P

    SvarSlett
  4. Er en evig diskusjon blandt vennene mine om hvilken farge som er riktig ;)
    Man kan aldri bli enige nei :P

    SvarSlett