Fordi jeg har fått to nye klumper i hodet....de er ikke så store...enda...Den første var heller ikke stor til å begynne med,men ble på størrelse med en halvstor klinkekule.
Jeg har så vondt i området rundt den ene klumpen at det gjør vondt å bevege på hodet!
Så dette må vi få sjekket opp i med en gang,sa doktormannen :)
Adrian skal og bli med,han har fått antibiotika i snart 2 uker,men hosten er der enda!
Huff, håper at det ikke er noe farlig!
SvarSlettØnsker deg masse lykke til hos legen. :)
Lykke til da!! Klumper i hodet er ikke no kjekt...har selv hatt et par klumper..(fettklumper) og fikk en midt i pannen...lekkert...måtte skjære dem vekk...off...
SvarSlettHåper det ikke er no farlig! Krysser fingrer!
Kommer nok til å gå så fint atte :)
SvarSlettMen må sjekke det opp...for jeg har i den siste tiden hatt endel hodepine,og jeg husker så lite! Kan feks sitte på bussen for å hente Adrian,og ikke huske at jeg har levert han! Litt ekkelt....
Urk.. Kanskje det er hjernen din som vokser av all kunnskapen? ;p
SvarSlettLykke til hos legen! =)
JA! Tror jammen det jeg !
SvarSlettFor jeg er ganske "smart" ;) Haha :P
Uff,seriøst,jeg har faktisk skikkelig vondt i nakken nå pga den ene klumpen. Har tatt varmeflaske på nå,føles ut som jeg er helt stiv i nakken!
Huff, så ekkelt. Satser på at det er noe helt ufarlig?
SvarSlettuff... blir litt skremat av dette jeg.... med tanke på hvor mange som er borte i familien på vår pappa sin siden pga... masse sykdom og dritt..... men får håpe at disse kulene dine ikke er noe likevel... krysser fingerene for det......og håper på det beste.. klem fr din søster..... gla i dag..
SvarSlett