Jepp!!New shoes baby! Just gotta love it!
Det beste er at dette er overknee sko,og det har jeg hatt lyst på lenge! Ikke dyre heller :) Fant den på qxl.no
http://www.qxl.no/pris/klaer-sko-og-tilbehoer/sko/dame/stoevletter/sort-stoevletter-overknee-kun-799krstr35-41/v/an583416632/
Så lucky me :)
Blir knekkebrød på meg en stund,for jeg har egentlig ikke råd til en dritt,men hallo,sko er min ting,elsker sko !!!
PS: DET GÅR IKKE UTOVER UNGENE!! De får maten di skal ha ;) men mine "lukseriøse" ting jeg normalt kjøper meg i hverdagen må utgå hehe

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar