Lene Miella & CO
fredag 12. mars 2010
Nå er jeg klar for vår!
Idag kan jeg se plenen i hagen! Jippi,det er bare ett godt tegn på at våren er nærmere. Jeg er så møkklei av snø,slaps og is!
Så det skal bli godt når våren kommer :)
1 kommentar:
Mona
fredag, mars 12, 2010
Er rimelig klar for vår jeg også nå kjenner jeg!!:) Men her snør det igjen...:/
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Er rimelig klar for vår jeg også nå kjenner jeg!!:) Men her snør det igjen...:/
SvarSlett