fredag 12. mars 2010

Nå er jeg klar for vår!

Idag kan jeg se plenen i hagen! Jippi,det er bare ett godt tegn på at våren er nærmere. Jeg er så møkklei av snø,slaps og is!
Så det skal bli godt når våren kommer :)

1 kommentar:

  1. Er rimelig klar for vår jeg også nå kjenner jeg!!:) Men her snør det igjen...:/

    SvarSlett