tirsdag 9. mars 2010

Gele i hele kroppen!

og veldig lat akkurat nå! Har planlagt å begynne med rengjøring her hjemme lenge,men nei,rompa sitter godt i stolen. Vært å trent styrke&core i dag,og nå er jeg gele i kroppen,spesielt armene!
Er egentlig ganske stolt av meg selv,som klarer å komme meg på trening tiltross for at jeg er veldig trøtt om morningen!
Imorgen er det treningsfri,da skal jeg og Renate til byen med ungene,kose oss og gå på cafe :)

NEI,får vel sette igang med ryddingen!
Blæ!

2 kommentarer:

  1. Flink du er da!!
    Jeg sitter enda fast i: "sitter-å-tenker-på-det"fasen ;-) Utrolig hvor godt rumpa liker seg i go'stolen.... hehe;-P

    SvarSlett
  2. Hehehe,ja den fasen har jeg vært i LENGE! ;) Belive me hehe.
    Men det er fryktelig deilig når jeg først har kommet igang! Man blir jo litt støl og slikt,jeg kommer til å slite i morgen,for det var armhevninger i dag! Og DET får jeg aldri til hehe. Men fikk det til i dag da,30 stk...så jeg klarer vel ikke å løfte Adrian i morgen engang tenker jeg ;)

    SvarSlett