gryterett....ikke så veldig spennende nei! Skulle egentlig lage komler,men gadd ikke hehe,er bare jeg og Adrian som skal spise her i dag,så da ble det en litt vel stor middag for bare oss to. Spiser komler på søndag heller :)Gryterett er jo ikke så gale det da,med rømme til,og baguetter :)
Hva skal du ha til middag i dag?
Haha, akkurat samme middagen som vi hadde i dag! Hadde faktisk tenkt å skrive det, for det er jo ganske godt=) Utrolig lenge siden vi hadde det sist, så jeg kunne liksom ikke få nok;-P Og ungene elsker det jo!
SvarSlettHa en super kommende helg=)
Adrian elska det han også :)
SvarSlettI dag blir det pizza hehhe.
Ha en flott helg du også :)