torsdag 4. mars 2010

Middag i dag blir..........

gryterett....ikke så veldig spennende nei! Skulle egentlig lage komler,men gadd ikke hehe,er bare jeg og Adrian som skal spise her i dag,så da ble det en litt vel stor middag for bare oss to. Spiser komler på søndag heller :)

Gryterett er jo ikke så gale det da,med rømme til,og baguetter :)

Hva skal du ha til middag i dag?

2 kommentarer:

  1. Haha, akkurat samme middagen som vi hadde i dag! Hadde faktisk tenkt å skrive det, for det er jo ganske godt=) Utrolig lenge siden vi hadde det sist, så jeg kunne liksom ikke få nok;-P Og ungene elsker det jo!

    Ha en super kommende helg=)

    SvarSlett
  2. Adrian elska det han også :)
    I dag blir det pizza hehhe.
    Ha en flott helg du også :)

    SvarSlett