fredag 19. mars 2010

Kaniner er ålraite dyr ;)


Chiller forran peisen ;)
Og ikke se på "støvet" på gulvet,Dolly er en jækel til å dra med seg sponet når hun går ut av buret :)

3 kommentarer:

  1. Hehehe, genial stilling.. ;)

    SvarSlett
  2. For en nydelig kanin! Jeg er så glad i kaniner, det finnes ikke vakrere dyr. Vi har selv hatt to skjønne kaningutter, men de er dessverre ikke blant oss lenger. :(

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  3. Ser at hun koser seg!
    Sånn ligger Bongo også,det betyr at de er trygge og har det bra:)

    SvarSlett