Hehehe, genial stilling.. ;)
For en nydelig kanin! Jeg er så glad i kaniner, det finnes ikke vakrere dyr. Vi har selv hatt to skjønne kaningutter, men de er dessverre ikke blant oss lenger. :(Ønsker deg en fin uke!
Ser at hun koser seg!Sånn ligger Bongo også,det betyr at de er trygge og har det bra:)
Hehehe, genial stilling.. ;)
SvarSlettFor en nydelig kanin! Jeg er så glad i kaniner, det finnes ikke vakrere dyr. Vi har selv hatt to skjønne kaningutter, men de er dessverre ikke blant oss lenger. :(
SvarSlettØnsker deg en fin uke!
Ser at hun koser seg!
SvarSlettSånn ligger Bongo også,det betyr at de er trygge og har det bra:)