


Nå har Adrian lagt seg,han har vært veldig gretten etter barnehagen,så nå skal jeg slenge kroppen i sofaen og se tv! Hotel cæsar har jeg nettopp sett...Så nå gjendstår bare gossip girl,unge mødre og paradise hotel :)Vært en lang dag,så det skal bli godt å slappe av!
Skal også rense buret til Dolly,hun har visst hatt baise fest i buret sitt,flyter jo! At ett så lite dyr kan drite så mye er ganske utrolig!
Hvor går gossip girl? Og hvor langt har de kommet her i Norge?
SvarSlettGossip girl går på FEM hver mandag kl 20 :)
SvarSlettHar forresten kommet på sesong 3,neste uke kommer episode 11
SvarSlett