mandag 8. mars 2010

Tv kveld!




Nå har Adrian lagt seg,han har vært veldig gretten etter barnehagen,så nå skal jeg slenge kroppen i sofaen og se tv! Hotel cæsar har jeg nettopp sett...Så nå gjendstår bare gossip girl,unge mødre og paradise hotel :)
Vært en lang dag,så det skal bli godt å slappe av!
Skal også rense buret til Dolly,hun har visst hatt baise fest i buret sitt,flyter jo! At ett så lite dyr kan drite så mye er ganske utrolig!

3 kommentarer:

  1. Hvor går gossip girl? Og hvor langt har de kommet her i Norge?

    SvarSlett
  2. Gossip girl går på FEM hver mandag kl 20 :)

    SvarSlett
  3. Har forresten kommet på sesong 3,neste uke kommer episode 11

    SvarSlett