Jeg er sliten!Nå er kl 19.30,barna spiser kvelds,og de skal rett i seng etterpå!
Dagen begynte med å stå opp halv 7...høyst unødvendig da jeg ikke måtte opp før 7-halv 8 egentlig...Så var det å få unger på skole og barnehage. Så trening. Så ut og levere jobbsøknader,og henge litt på nav...Traff kjentfolk der,så da ble det mer mimmer,enn det jeg skulle gjøre hehe ;)
Så da jeg hadde brukt noen timer på å levere søknader og diverse,så var det å hente unger igjen,og det tar sin tid!
Adrian har barnehage på tasta,og dte er sånn ca 30-40 min med buss fra meg...kanskje 25 min også,spørs når på dagen...Og så må jeg hoppe av bussen på Kampen,for der er Emma sin skole..så ja det blir en del buss i løpet av en dag!
Rett hjem og lage middag,tomatsuppe...
Så tok vi oss en tur,i regnet! Surt,men bedre enn is og snø! Eller er det nå virkelig det??
Så nå er det endelig kveld...
Ungene skal straks i seng,men det skrev jeg vel over her? Surrehode...
Jeg skal også snart i seng,må opp kl 6 i morgen,for jeg skal jo være statist i Nokas filmen i morgen kl 8.30- 16.00. Spennende :)
Men det blir nok like lang dag i morgen og ja!
Så jeg ser nok bare en episode av Gossip Girl i senga nå etterpå,og legger meg. For jeg er sååå trøtt!
Bilde er forresten av meg og Lucie...Katten jeg og eksen min hadde. Savner hun!
Hørtes ut til å være en travel dag ja... stress med alt den bussingen, håper du får Adrian inn i en barnehage som ligger nærmere (hvis det er det du vil da?).
SvarSlettLykke til i morgen blir sikkert en spennende dag:)
Gi Adrian en klem fra meg:)
Silje
Det ska eg gjør Silje :)
SvarSlettEG har søkt Adrian inn i ein nye barnehage ja,e galskap å bruke så mye tid på buss! Ka jobb kan eg få meg liksom,me all den bussingen!