Er ikke helt i humør for tiden....siste dagene har jeg vært litt nedfor. Selv om jeg helst ikke vil vise det til noen.Tenker mye på Markus,og føler meg veldig ensom for tia...
Så da får jeg bestille meg en time til akupunktur igjen,det hjelper alltid :)
Nå skal jeg vaske leiligheten,er jo spon OVERALT! Adrian klatra oppi kaninburet i dag og dro ut alt som lå oppi hehe. Mens han bestemte seg for at han skulle legge fra seg en kabel i bleia mens han sto oppi der ;) Kom inn i stua og så han stå der,rød i fjeset for han pressa ;)
Morroklumpen min.
Og så må jeg finne ut hva vi skal ha til middag!
Hva skal du ha til middag i dag?
Haha, herlig! Skikkelig kodak-øyeblikk høres det ut som=)
SvarSlettHer var det skikkelig latskap middag i dag... Lapskaus med HP-saus;P
Hehe,ja han finner på mangen rare sprell han Adrian ser du ;)
SvarSlettDet ble makaronipanne her i dag hehe. Kjedelig,men jeg har ikke matlyst og er for lat i dag til å lage stor middag ;)