mandag 1. mars 2010

Effektive Lene

Da er minsten levert,jeg er ferdig trent,så nå skal jeg vaske leiligheten :) Og klokka er ikke 11 enda,føler meg effektiv ;)

Etterpå så skal jeg på røntgen,pga den klumpen jeg har i hodet. Gruer meg litt. Mest til å ligge i sånn maskin. IIIk,får klaus bare av tanken!

Og i kveld henter vi Dolly,den søte kaninen som skal bo hos oss :) Det blir kjekt :)
Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar