fra min flotte søster Marianne som bor i Risør. Ble rørt til tårer jeg,for det første så får jeg aldri blomst på døra,for det andre så var det ett veldig koselig kort med blomstene.Jeg og Marianne har aldri bodd i sammen. Vi ble sprett på hver vår kant av landet. Traff henne for første gang i 2000,eller var det 2001?
Så traff jeg henne for andre gang nå når jeg var i Arendal sist.
Det føles så godt å ha en søster! Selv om jeg kun har truffet henne få ganger,så er jeg glad i henne. Hun er så god og snill :)
Så fint av søsteren din...alltid godt å ha noen å støtte seg til når man trenger det ☻
SvarSletthei kjære søster:) jeg bor i skien:)men synd at vi har så lang avstand at det krevs litt panlegging for besøk.....skulle så gjerne blitt mye bedre kjent med deg... men godt det fins internett og mobil gitt så man kan holde kontakten..... blei glad når du blei så gla for blomsten:) jeg elsker bare og gi folk en blomst i ny og ne... har lært og sette pris på ting og vise at man bryr seg og sende blomster mens man lever..... vi alle trenger en liten oppmuntring i hverdagen... klem fra ei som er super gla for og h en søsster:)
SvarSlettMente jo selfølgelig Skien ;)
SvarSlettSå koselig da! =)
SvarSlett