onsdag 3. mars 2010

En litt hissig morgen....

Litt morgengretten i dag ja!
Og ut i den kalde vinden kl 7.30 er ikke noe jeg liker. Spesielt ikke når jeg må vente lenge på bussen. Folk som skubber på bussen får ett stygt blikk,og buss som er forsinka,ja da går det mangen gloser gjennom hodet mitt hehe. Tror Emma ble flau....
For det var lett å se at jeg var sur :P

MEN jeg er i mye bedre humør nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar