tirsdag 16. mars 2010

uff..

Jeg er sliten,og kvalm etter treninga!
Prøver å få i meg noe mat her nå,skive med banan hehe. Men jeg kunne helst tenkt meg og lagt meg under dyna og blitt der til i morgen ;)
Men det kan jeg ikke!

Skal straks i dusjen,og så på nav for å printe ut CVen min,og levere den og søknad i en butikk i byen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar