fredag 12. mars 2010

har vært en dårlig dyre mamma i dag...

siden Addi har vært hjemme fra barnehagen,så har Dolly stått på rommet til Emma i hele dag,pluss kveld...alene! I buret! KUn fordi at Adrian drar ut alt maten hennes og lager så mye søl. Og i dag så orka jeg ikke noe stress,så hun måtte stå der...Har såklart gått inn til henne og klappet hun,pluss gitt friskt vann og ny gullerot. Og når Adrian var i seng,så fikk hun komme ut i stua og løpe fritt....Men jeg har dårlig samvittighet! For hun skal jo ikke lide pga at Adrian er vill...og roter hehe. Så jeg skal skjerpe meg. Må ta ansvar,har jeg fått meg dyr,så må jeg takle arbeidet med de og!
FY LENE!

God natt alle :) Nå sover Dolly i buret sitt etter å ha lekt i ett par timer overalt i stua,og jeg gleder meg til å treffe puta! Natti :)

1 kommentar:

  1. Hun er så fiiiiin!!!Godt å høre at du lar henne løpe fritt:)
    Fine bilder av Adrian lenger ned her,søten!!
    Og lykke til med filminga:)Så spennende!
    Klem

    SvarSlett