torsdag 11. mars 2010

Hehe,fant dette bilde av meg selv...

Hehe,har ei venninne som er fotograf,og jeg ble med henne i studio for en stund siden,hun hadde så lyst å ta bilde av meg i brudekjolen di hadde der :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar