tirsdag 23. mars 2010

Rydding gir rot!

Ja det gjør det! Når jeg skal virkelig rydde,så blir det jo bare mer rotete! Grunnen er nok at jeg rydder på mangen plasser samtidig,og da blir det kaos ;)
Jeg må lære meg å bli ferdig med en plass før jeg begynner på en annen ;)

Og nå snakker jeg ikke om å rydde helt "vanlig" men når jeg skal rydde i skap og skoffer og slikt hehe. Alt for mangen planer på en gang jeg......

Måtte ha med dette søte bilde av Adrian,lille blide gutten,elsker deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar