Ja det gjør det! Når jeg skal virkelig rydde,så blir det jo bare mer rotete! Grunnen er nok at jeg rydder på mangen plasser samtidig,og da blir det kaos ;)Jeg må lære meg å bli ferdig med en plass før jeg begynner på en annen ;)
Og nå snakker jeg ikke om å rydde helt "vanlig" men når jeg skal rydde i skap og skoffer og slikt hehe. Alt for mangen planer på en gang jeg......
Måtte ha med dette søte bilde av Adrian,lille blide gutten,elsker deg!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar