mandag 1. mars 2010

Dagens middag:




Kyllingfilet,men pasta i creme fraiche "saus" hehe. Nam nam! Dette er Adrian også veldig glad i :)
Veldig enkelt å lage,og så veldig godt!

4 kommentarer:

  1. man taver det man haver ;)


    Nei du skjærer opp kyllinfiletene i biter,mens du koker tagliatellen.Steker kyllingen. Og varmer (IKKE KOKKER creme fraichen!) Når den er varma opp (på ca grade 2) så tar du en halv boks/glass med pesto oppi creme fraichen,og vips,finito :)

    SvarSlett
  2. ELLER,du kan droppe creme fraichen,og kun hive ett halt glass+ pesto oppi pastaen når den er ferdigkokt...:)

    SvarSlett