mandag 15. mars 2010

Pannekaker og fluor...


Vært en travel dag i dag...
Fått gjort mye på kort tid :) Sånn vi likar!
Inkludert å søke på en jobb i klesbutikk :)

Og til middag så serverte jeg pannekaker. Noe Emma synes var rart,for pannekaker er jo dessert mente hun!

Gikk oss en tur på kveldinga,nå er det Viking kamp på tv...di ligger under 2-0! NOT GOOD Viking!!

Og Adrian,han ELSKER flourtabelletter! Hadde det vært opp til han så hadde han spist hele boksen hehe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar