Lene Miella & CO
tirsdag 23. mars 2010
Litt bilder fra dagen idag :)
Det øverste her er ifra barnehagen i dag,han skulle jo vise meg leker ;)
Ut på tur aldri sur :) SE HAN GÅR! :D
En dans?
Måtte ha med lekebilen også :)
Mamma,jeg går !
Lille herlige gutten min! Er så rart at vi kan gå tur,uten vogn!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar