tirsdag 23. mars 2010

Litt bilder fra dagen idag :)

Det øverste her er ifra barnehagen i dag,han skulle jo vise meg leker ;)
Ut på tur aldri sur :) SE HAN GÅR! :D
En dans?
Måtte ha med lekebilen også :)
Mamma,jeg går !
Lille herlige gutten min! Er så rart at vi kan gå tur,uten vogn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar