
en lotion med farge,fra serien BECCA. Jeg bruker ALDRI flytende i ansiktet,men denne her var bare helt fantastisk!Jeg synes normal brunkrem blir for mye,og har prøvd nivea sin lotion med farge(ikke selvbruning asså) og ingen har vært fine på meg. Men denne,huden min gløder når jeg tar den på synes jeg :D
Meget fornøy!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar