søndag 28. februar 2010

Denne nydelige skapningen skal jeg bli "mamma" til ;)


Denne nydelige skapningen skal komme å bo hos meg :) Gleder meg!
Hun skal få det godt hos oss,masse kos og kjærlighet :)

Og forresten,jeg ble veldig inspirert til å gi Adrian en god dyrevenn pga denne bloggen : http://mammantiljessica.blogg.no/

5 kommentarer:

  1. Søt. Men kaniner driter mye altså...

    SvarSlett
  2. Haha,ja men det gjør Adrian også ;)

    Så søt som hun var så gjør det ingenting å plukke opp di små kulene etter hu :)

    SvarSlett
  3. Såå søt!
    Lurer nesten på om jeg og lillegutt skal skaffe oss kanin, vi også :-)

    SvarSlett
  4. Hun er verdens deiligste! :D JEg prøver å lese masse på nettet nå for å finne urav rasen :) (dvergvedder)

    Jeg er så glad jeg fikk henne! Hun skulle avlives om ingen ville ha henne!

    SvarSlett
  5. Helt nydelig!!
    Ligger på ryggen jo:)

    SvarSlett