onsdag 23. september 2009


Kjolen min!! :) Ble ikke så fin på bildene,men gud så nydelig den er på!! Må sys inn på korsetten,og i lengden.

3 kommentarer:

  1. VAKKERT!!
    Kjempefine detaljer:)
    Du blir en nydelig brud:)

    SvarSlett
  2. TAKK! :) Den ser 100 ganger finere ut på og,så jeg er sååå fornøyd! :D

    SvarSlett
  3. flott kjole du har...synd jeg bor såååååå langt borte ellers hadde jeg kunt laga brudebuketten din:) kommer til og bli en fin brud i dena kjolen, søster:)

    SvarSlett