VAKKERT!!Kjempefine detaljer:)Du blir en nydelig brud:)
TAKK! :) Den ser 100 ganger finere ut på og,så jeg er sååå fornøyd! :D
flott kjole du har...synd jeg bor såååååå langt borte ellers hadde jeg kunt laga brudebuketten din:) kommer til og bli en fin brud i dena kjolen, søster:)
VAKKERT!!
SvarSlettKjempefine detaljer:)
Du blir en nydelig brud:)
TAKK! :) Den ser 100 ganger finere ut på og,så jeg er sååå fornøyd! :D
SvarSlettflott kjole du har...synd jeg bor såååååå langt borte ellers hadde jeg kunt laga brudebuketten din:) kommer til og bli en fin brud i dena kjolen, søster:)
SvarSlett