fredag 25. september 2009





Da er det helg,Emma kommer hjem igjen!
Å slappe av står på tapeten denne helga,som vanlig,spise god mat og se filmer. Jeg skal iallefall se surfre dude med han kjekke matthew ;)
Og på søndag skal vi til Adrian sin farmor å spise komler,DET gleder jeg meg til,for det er jo så godt!! MMM.
Kanskje jeg tar med meg Emma på kino,får høre om hun har lyst,hun ville ikke sist,hun synes visstnok det var kjedelig å sitte i ro så lenge sa hun hehe.

Har og veldig store planer om å vinne i lotto denne helga :)

Hva er dine planer fo helga da?
Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar