søndag 27. september 2009





Etter en god komlemiddag som vi spiste i dag,så skal jeg lage meg litt vafler og kose meg med i kveld :) Tenne litt lys og se meg en god film,med gode varme tøffler på :)
Skikkelig høstvær i dag,mørkt og kaldt,men da er det kjempekoselig å være inne :) Kanskje jeg fyrer litt i peisen og ;)

Ha en kjempefin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar